צילום ועריכת וידאו

בתחום צילום הוידאו והעריכה, אני מתמחה בדברים הבאים:

צילום ועריכת וידאו

סרטון וידאו הוא אולי הדרך היעלה והמהירה ביותר להעביר את המסר מכם אל לקוחותיכם: סרטון טוב יעביר את הכל בדקה שתיים, ויהווה בסיס מצוין לשיווק שלכם.

בתחום הוידאו, יש לי ניסיון רב: צילום ועריכה בתחומי התיירות והנוף, הופעות חיות, פסטיבלים וארועים המוניים – וגם צילום מוצר ומקרו, ראיונות והפקות סטודיו.
צילום ועריכת מולטיקאם (שתי מצלמות – או יותר), עבודת סאונד, ועבודות צבע מסובכות (Color Grading), ועבודות טכניות והמרות.

הנה כמה עבודות מייצגות.

תוכלו לראות עבודות רבות נוספות בערוצי היו-טיוב והוימאו שלי – ערוץ היו-טיוב הוא לעבודות מסחריות, וערוץ הוימאו הוא לעבודות ניסיוניות, אומנתיות וטכניות. כל העבודות הללו הן ב-HD מלא, וכוללות פס קול איכותי – נגנו במסך מלא (הקליקו על שם הסרטון בתוך הנגן, כך שיפתח בחלון נפרד) והגבירו את הווליום!

סרטון המנציח את עבודות ההקמה של גשר ההנגשה באתר התיירות ראש הנקרה צולם בשלבים לאורך כמה חודשים – שעות רבות של חומר גלם שנוקזו ל-5 דקות. הסרטון זכה כבר לקרוב ל-40 אלף צפיות.

תיעוד מסע האופניים ״סובב גליל מערבי״ ב-2012: עבודה מפרכת, תנאים קשים – תוצאה ראויה!

פרק האביב מתוך ארבעת העונות של ויואלדי, בביצוע ג׳יל אפאפ ותלמידי קשת אילון. עריכה מורכבת במיוחד, של אותה יצירה בשני ביצועים שונים – צילום אחד כמעט אקראי בהחזקה ידנית, וצילום שני באופן מקצועי תוך שימוש בשתי מצלמות. עבודת הסאונד והעריכה כאן היא אחת המסובכות שעשיתי מעודי.

הדגמה טכנית ליכולות צילום המקרו שלי – חלק מהפריימים כאן מציגים סנטימטר בודד (ואולי אף פחות) על פני כל המסך. הסרטו צולם בפורמט RAW איכותי במיוחד.

http://vimeo.com/81751675

נערת האופניים: בתי אריאל, במסע אופניים הרפקתני – נראה אם תזהו את המוזיקה. צילום RAW, ועבודת צבע מסיבית עם תוכנת Davinci Resolve.