שלושה בסיסים לתוכן חזותי איכותי

בשיטה שלי, ישנם שלושה בסיסים לתוכן חוזתי איכותי: תוכן מקורי, איכות גובהה וסגנון ייחודי. וכדי להשיג חשיפה גבוהה יותר – יותר ממה שיש לכם עכשיו, יותר מהרעש הסביבתי שמציף אותנו, ובעיקר יותר מהתמחרים שלכם – אתם צריכים את שלושתם.

הנה, צפו בסרטון הזה, והמשיכו לקרוא:

תוכן מקורי ואישי:

אתם צריכים תוכן שרק אתם יכולים להביא – בין אם זה מוצר או שרות ייחודיים, בין אם זה מיקום יוצא דופן, ובין אם אופי ומראה מיוחדים שיש לכם, או חוש הומור. והכי טוב, פשוט מוצר או שרות טובים מאוד, או מסר מעניין מאוד – ועדיין גם במקרה כזה תצטרכו להעביר את זה בצורה כמה שיותר אישית, כי כמה שאתם טובים, תמיד יהיה עוד מישהו שלפחות מתקרב אליכם.

איכות גבוהה:

איכות גבוהה של התוכן – גם מבחינה רעיונית וגם מבחינה ויזאולית – ובכן, יגרמו לכם להשמע ולהראות יותר טוב. אם תצלמו את עצמכם בחושך, ואנשים לא יראו אתכם ולא ישימו לב לרגש אותו אתם מביעים – הם לא ירצו לראות אתכם. אם הסאונד לא ברור, הם לא יבינו אתכם – ולא ירצו לנסות להבין. אם המצלמה רועדת ואין פוקוס – הם יקבלו מחלת ים ויעברו הלאה.

סגנון ייחודי:

סגנון חזותי ייחודי ימשוך את העין, וייצור לכם זהות אחידה לאורך זמן. וכך, קהל הייעד שלכם יזהה את התוכן שלכם מייד – ויעשה זאת גם היום, גם במהלך העידכונים השוטפים שלכם, וגם לאחר שנה-שנתיים, לכשתצאו עם מוצר, שרות או מסר חדשים.

כל שלושת הדברים הללו ביחד – תוכן מקורי, איכות גבוהה וסגנון ייחודי: גורמים לתוכן שלכם לבלוט מעל הרעש הסביבתי – ומעל המתחרים שלכם. הם גורמים ללקוחות להמשך לתוכן שלכם, לזהות אותו מייד – גם עכשיו וגם לאורך זמן, וממש לצפות בכיליון עיניים לעידכונים השוטפים שלכם ולדברים חדשים.

התוכן המקורי תלוי בעיקר בכם, ובמוצר, השרות או המסר שלכם. אבל בכל השאר – כאן תוכלו להעזר בי, ובשיטת התוכן החזותי האיכותי שלי.